Päikselise suve eri: Kiirelt rannavormi

Päikselise suve eri: Kiirelt rannavormi
Ideaalse füüsilise vormi saavutamiseks on 3 põhilist märksõna: dieet, trenn ja elustiil. Järgides alltoodud soovitusi on tulemusi näha juba esimese 6 nädala jooksul.

Dieet

Söö enda maitsele sobivaid toite, mis on võimalikult madala glükeemilise indeksiga (GI). Suure GI-ga toit tõstab vere suhkrusisaldust kiiresti, väikese indeksiga toit aga aeglasemalt. Madala glükeemilise indeksiga toidud (näiteks köögiviljad, kaunviljad ja marjad) hoiavad veresuhkru taseme tasakaalus ja on abiks kaalu langetamisel. Hormonaalse tasakaalu saavutamiseks soovitame tarvitada ka ThermoStim ja ThermoSpeed tooteid, mis on saadaval Trennipoe toidulisandide sektsioonis. Saavutades veresuhkru taseme ja hormonaalse tasakaalu, toimub kaalu langetamine oluliselt efektiivsemalt.

Trenn

Liikumine ja jõutreening aitavad kaasa ainevahetuse tõhususe tõstmisele (keha põletab omandatud kaloreid kiiremini), mille tagajärjel suureneb pulsi sagedus treeningu vältel ja pärast trenni. Kiirendades enda ainevahetust on võimalik põletada rohkem kaloreid ja vormida oma lihaseid kiiremini. Tänu metabolismi arengule tulevad lihased rohkem esile ja rannavorm hakkab ilmet võtma.

Elustiil

Tähtis on piisavalt magada ja lõõgastuda. Mõtle positiivselt ja usu, et suudad tervislikult toituda ja pühenduda enda eesmärkidele. Kujuta endale ette lõpptulemust ja sea realistlikud eesmärgid. Leia endale sõber, kes on nõus sinuga koos pingutama ja pea meeles, et parim aeg alustamiseks on praegu!